فروشگاه اینترنتی مناسب کالا

فروشگاه اینترنتی مناسب کالا

فروشگاه اینترنتی مناسب کالا

فروشگاه اینترنتی مناسب کالا

فروشگاه اینترنتی⁦ مناسب کالا
⁦🛍⁩کالاهایی متفاوت
ارزان قیمت و کیفیت عالی

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

 ماساژور برقی مدل H6

 

راهنمای  خرید اینترنتی ماساژور برقی مدل H6

 

دیدن جزئیات بیشتر و خرید محصول 

 

شما علاقه مند هستید در مورد راهنمای خرید اینترنتی ماساژور برقی مدل H6 توضیحاتی رو ببینید و هم اکنون اینجا هستید تا بهترین و مناسب ترین کالا ها رو با تخفیف ویژه خریداری کنید.

نقد و بررسی اجمالیh6 Electric massager

این ماساژور بی سیم و سبک، دارای نمایشگر دیجیتال LED با کلید لمسی برای تنظیم سرعت میباشد و کاربرد آن برای رهایی از خستگی عضلانی بسیار موثر است و دارای 6 نوع سری مختلف میباشد که یک تجربه ماساژ آرامش بخش را بوجود می آورد و باعث کاهش دردو آسیب های استخوانی میگردد.به رفع درد و سفتی عضلات کمک می کند و دامنه حرکت را بهبود و همچنین گردش خون را ارتقا می بخشد و باعث تسریع در گرم شدن و بهبودی عضلات می گردد. وباعث کاهش درد عضلانی بعد از تمرین های سخت وفشرده ورزشی برای ورزشکاران میگردد . این ماساژور عضلانی تا 3200 دور در دقیقه حرکت و امکان تسکین عضلات رافراهم می آورد و همچنین قابل تنظیم تا 30 نوع سرعت لرزش میباشد. دارای 6 سری قابل تعویض میباشد .سر توپی گرد که مناسب برای آرامش عضلات بدن است. سر گلوله ای برای قسمت های مفصلی مانند مفاصل پا ، بافت های عمیق و نواحی عضله مناسب است. سر به شکل U که عمدتا برای ستون فقرات ، گردن و شانه برای عضلات حساس یا بافتهای نرم استفاده می شود. سر صاف برای آرامش کامل عضلات بدن مانند پشت و پا مناسب میباشد. این محصول با 2 ساعت شارژ به مدت 5-6 ساعت قابل استفاده میباشد.

  • ۰۰/۰۵/۰۹
  • vitrin_monasebkalaa vitrin_monasebkala

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">